Aprašymas
Tinka modeliams:
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0 16V (SW20_); Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 129; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0 16V (SW20_); Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 115; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0 16V (SW20_); Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 125; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0 Turbo (SW20_); Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 180; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0; Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 165; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0 (SW20_); Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 88; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0 Turbo (SW20_); Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 167; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
● Markė Toyota; Modelis: MR 2 II (SW2_) (12/1989-05/2000); Variklis: 2.0 Turbo (SW20_); Kėbulo tipas: Kupe; Degalai: Benzinas; Galia (KW): 172; Variklio tūris (ccm): 1998; Cilindrų skaičius: 4; Varančioji ašis: galinė; Pastaba: ;
Aprašymas:
ST sportinės spyruoklės, pagamintos iš chromo-silicio plieno šalto vyniojimo procese, yra padengtos galutine danga, užtikrinančia originalią kokybę. Dėl to produktai ištveria įvairias oro sąlygas ištisus metus.
Palyginti su standartine pakaba, ST sportinės spyruoklės sumažina svorio centrą, kad užtikrintų daug geresnę važiavimo dinamiką ir valdomumą. Be to, sumažėja suspaudimas ir atšokimas, o tai leidžia automobiliui judriau manevruoti su mažiau kėbulo svyravimų.
ST sportinės spyruoklės buvo sukurtos taip, kad puikiai veiktų su standartiniais amortizatoriais ir, kad būtų užtikrinta geresnė važiavimo dinamika ir galiausiai būtų saugu eksploatuoti. Transporto priemonės svoris, ratų apkrovos ir nuleidimo/žeminimo lygis turi didžiulę įtaką transporto priemonės atšokimui ir suspaudimui, todėl labai svarbu, kad minėti veiksniai išliktų nepakitę. Priklausomai nuo nuleidimo/žeminimo lygio (pvz., 20 mm, 30 mm arba 40 mm), ST sportinės spyruoklės turi skirtingą spyruoklių standumą (angl. spring rate), kuris dera su standartiniais amortizatoriais. Paprasčiau tariant, kuo daugiau nuleidžiama, tuo didesnis spyruoklės standumas.