RacingLine Transmisijos laikiklis – MQB EA888.3 1.8/2.0 TSI Leon Cupra 280

478.00

Pristatymo terminas: 7-12d.d. Teirautis dėl tikslaus pristatymo termino.
Produkto kodas: VWR15G701PF13 Kategorijos: ,

Aprašymas

LT:

„Racingline“ transmisijos laikiklis (greičių dėžės pusėje) „Golf 7 GTI“, R&MQB 2.0 nKad išnaudotumėte didėjančią galią ir perkeltumėte ją į kelią ar trasą ten, kur jos reikia, „Racingline Performance“ variklio laikikliai suteiks daug tvirtesnį vairavimą ir, svarbiausia, suteikia papildomo patvarumo. n nRacingline Performance variklio laikikliai tikrai nėra vienas įdomiausių ar vizualiausių modifikacijų, kurias galite padaryti savo automobiliui! Tačiau jie tikrai vieni iš labiausiai vertų kiekvienam, kuris vertina savo automobilio vairavimo dinamiką. Beveik visi, kurie bando šiuos laikiklius ant Golf ar Scirocco, nori jų. N nKĄ DYKO VARIKLIO TINKLAI? NVisas variklis ir pavarų dėžė yra tik trijose vietose. Viena variklio pusėje ir kita pavarų dėžės gale, kuri palaiko visos pavaros svorį, ir trečioji sukimo momento svirtis po varikliu, skirta judėjimui į priekį ir atgal (dažnai vadinama švytuoklės arba šuns kaulo laikikliu). n nStandartiniame automobilyje šiuose laikikliuose naudojama labai suderinta guma, kad būtų galima švelniai įsisavinti galią ir izoliuoti saloną nuo transmisijos triukšmo. Kasdien važinėjančiam standartiniam automobiliui šios įvorės puikiai sumažina salono vibraciją iki minimumo. Tačiau paklausus daugiau šių tvirtinimo detalių, su didesne galia ar sunkiai važiuojant, įvorių lankstumas tampa labai pastebimas. Tai suteikia šiek tiek laisvumo pavaros mechanizmui ir padidina ratų šokinėjimo tikimybę stipriai įsibėgėjant, nes visas variklis ir dėžės mazgas sujuda. N nJei jūsų automobilis sukuria didelę galią arba įveikė keletą mylių, arba yra varomas sunkiai, šių trijų standartinių guminių laikiklių minkštumas leidžia vis labiau judėti įjungiant ir išjungiant maitinimą. Dėl susidėvėjusių laikiklių net pastebėjome išmetimo kolektoriaus ir kardaninių velenų gedimus, kai veikiant apkrovai visa pavarų dėžė pasislenka. N nKOKĮ SKITIKUMĄ JUNGIA „Racingline Performance“ MONTAVIMAI? N „Racingline Performance“ variklio laikikliai labai sutvirtina visą pavaros vietą. kad jūsų automobilis būtų daug ryškesnis. Tai reiškia, kad nebebus trūkčiojančio elgesio įjungus ir išjungus droselį arba perjungus pavarą, be to, visiškai pašalinamas „rato šokinėjimas“. Žinoma, į saloną sklinda šiek tiek daugiau triukšmo iš transmisijos, tačiau dauguma uoliškų vairuotojų mėgsta jausmą, kad jie yra labiau „prisijungti“ prie savo automobilio. N nPriešingai nei kai kurie antrinės rinkos „stumiami“ įvoriai, kurie grubiai užpildo automobilį. Tuštumų gamykliniuose laikikliuose, Volkswagen agregatai yra visiškai pertvarkyti pakaitiniai tvirtinimo mazgai. Mes nurodome standų 75 A durometro uretaną, kuris leidžia šiek tiek judėti laikiklių viduje ir filtruoja didžiąją dalį pavaros vibracijos, tačiau dizainas labai sumažina judėjimą ant kiekvieno. N nDaugeliui kelių automobilių rekomenduojame apatinį atskiras variklio laikiklis, paliekant standartinius du viršutinius laikiklius. Tai labai skiriasi nuo to, kaip automobilis važiuoja, ir yra gana minimalus salono tobulinimo skirtumas. Apatinis variklio laikiklis yra vienas iš mūsų populiariausių Golf ir Scirocco patobulinimų. N nDaugiau modifikuotiems, bėgimo ir automobilių sportiniams automobiliams, reikėtų atnaujinti visus tris laikiklius. N nTinka: n * Leon Cupra 280

EN:

Racingline Transmission Mount (Gearbox Side) Golf 7 GTI, R & MQB 2.0
To harness your power increases, and transfer that power to the road or track where you need it, Racingline Performance Engine Mounts will give a much more solid drive, and crucially give additional durability.

The Racingline Performance Engine Mounts are certainly not one of the most exciting or visual modifications that you can do to your car! But they are truly one of the most worthwhile for anyone who appreciates the driving dynamics of their car. Almost everyone who tries these mounts on a Golf or Scirocco wants them.

WHAT DO THE ENGINE MOUNTS DO?
The whole engine and gearbox is located in only three places. One at engine-side plus another at the end of the gearbox which support the weight of the whole drivetrain, plus a third torque arm underneath the engine to contain the fore-aft movement (often called the pendulum or dog-bone mount).

The standard car uses very compliant rubber in these mounts to give a soft take-up of power and isolate the cabin from drivetrain noise. For a daily driven standard car, these bushings do a good job of keeping cabin vibration to a minimum. But when you ask more of these mounts, with higher power or hard driving, the flex in the bushes becomes very noticeable. This gives a slightly loose feeling to the drivetrain and an increased chance of wheel-hop under hard acceleration as the whole engine and ‘box assembly judders.

If your car produces high power, or has covered quite a few road miles, or is driven hard, the softness of these three standard rubber mounts allows more and more movement as you come on and off the power. With worn mounts, we have even seen failures of the exhaust manifold and driveshafts as the whole drivetrain shifts around under load.

WHAT DIFFERENCE DO THE Racingline Performance MOUNTS MAKE?
The Racingline Performance engine mounts stiffen the whole location of the drivetrain greatly to give a much crisper feeling to your car. This means no more jerky behaviour on and off the throttle or when you change gear, and all-but eliminates ‘wheel hop’ off the line. Of course, a bit more noise from the drivetrain comes into the cabin, but most keen drivers love the sense that they are more ‘connected’ to their car.

As opposed to some aftermarket ‘push in’ bushes which crudely fill the voids in the factory mounts, the Volkswagen units are completely redesigned replacement mount assemblies. We specify a stiff urethane of 75A durometer which allows some movement within the mounts, and filters much of the drivetrain’s vibration but with a design that very significantly reduces the movement on each.

For most road cars, we’d recommend the lower engine mount on its own, leaving the two upper mounts standard. This makes a huge difference to how the car drives, and is a pretty minimal difference to the cabin refinement. The lower engine mount on its own is one of our most popular upgrades for Golfs and Sciroccos.

For more heavily modified, track and motorsport cars, all three mounts should be upgraded.

Fits:
* Leon Cupra 280

Papildoma informacija

Automobilio markė

Automobilio modelis

Automobilio metai
Prekės gamintojas



Naujausios apdailos

Papuošk savo automobilį kokybiškomis MaxtonDesign apdailomis!
Translate »