Aprašymas
LT:
„Racingline Turbo“ alkūnė
„Racingline Performance High Flow Turbo Inlet“ buvo sukurtas kaip paprastas atnaujinimas, siekiant žymiai padidinti oro srautą į turbokompresorių. Tai puikiai papildo mūsų R600 šalto oro įsiurbimo angos, standartinės oro dėžės ar bet kurią kitą antrinės rinkos įsiurbimo sistemą.
Paprastas montavimas, „Racingline Performance High Flow Turbo Inlet“ yra didelio skersmens, laisvai tekanti įsiurbimo alkūnė, CNC apdirbta iš aliuminio ruošinys, skirtas pakeisti nedidelę ir ribojančią plastikinę gamyklos įleidimo angą.
Be jo išeikvojamas didelio srauto įsiurbimo sistemos potencialas, nes bet koks sklandžiai tekantis įsiurbimo įkrovimas turi susiaurėti, kad praeitų per sandarų ir ribojantį gamyklinės dalies posūkį.
Rezultatas? Palyginimas su gamyklos alkūne ant mūsų srauto stendo atskleidžia įspūdingą oro srauto pagerėjimą. Pastebėjome stebėtinai reikšmingą galios ir sukimo momento padidėjimą dėl greitesnio turbo įtaiso „Racingline Performance High Flow Turbo“ įleidimo angos. ritė ir padidintas jo sukuriamas oro srautas. Taip pat galima išgirsti patobulintą garsą iš turbo, kuris yra dar vienas privalumas bet kuriam entuziastui.
Pastaba
Jei planuojate naudoti šį elementą su Ibiza 1.8TFSI, Polo 1.8TFSI arba Audi S1 2.0TFSI – jūs tai padarysite reikia įsigyti papildomą PCV alsavimo vamzdį.
Šio detalės numeris yra 06K 103 213A
EN:
Racingline Turbo Elbow
The Racingline Performance High Flow Turbo Inlet has been engineered as a simple upgrade to significantly increase air flow into the turbocharger. It’s the perfect complement to either our R600 Cold Air Intake, the standard airbox or indeed any other aftermarket intake system.
A simple fitment, the Racingline Performance High Flow Turbo Inlet is a large diameter, free flowing intake elbow, CNC machined from aluminium billet to replace the small and restrictive plastic factory inlet.
Without it the potential of any high flow intake system is wasted because any smooth flowing intake charge has to taper down to pass through the tight and restrictive bend of the factory part.
The result? Back-to-back comparisons against the factory elbow on our flow bench reveals an impressive improvement in airflow.We’ve seen some surprisingly significant power and torque increases from the fitment of the Racingline Performance High Flow Turbo Inlet as a result of the faster turbo spool and increased airflow it generates. It’s also possible to hear an enhanced sound from the turbo which comes as another benefit for any enthusiast.
Note
If you are planning to use this item on an Ibiza 1.8TFSI, Polo 1.8TFSI or Audi S1 2.0TFSI – You will need to purchase an additional PCV Breather Pipe.
The part number for this is 06K 103 213A