DO88 Tarpinis oro aušintuvas Volvo 960 – B230FT, B230GT Turbo 81-98

587.00

Pristatymo terminas: 4-8 d.d.
Produkto kodas: ICM-140PF125PF95 Kategorijos: ,

Aprašymas

LT:

Nauja! Visiškai naujas našumo tarpinis aušintuvas iš do88 (2015 m. vasario mėn.)! Šis naujas dizainas labai pagerino našumą! Tai geriausias Volvo 240 740 940 našumo tarpinis aušintuvas rinkoje! Šį efektyvų tarpinį aušintuvą sukūrė do88, kad pakeistų originalų / OEM tarpinį aušintuvą ir jis užtikrina tikrą našumą neremontuojant viso automobilio! Reikšmingi „do88“ našumo tarpinio aušintuvo (OEM tarpinio aušintuvo) pranašumai: – Šerdies tūris: 11906cm3 (5377cm3), do88 yra 221% didesnis! – Oro srautas esant 0,15bar/2,18psi slėgio kritimui: 405CFM (286CFM), do88 42% didesnis! – Oro temperatūra po tarpinio aušintuvo tomis pačiomis sąlygomis: 32°C (66°C), iki 88 34°C žemesnė! – Tinka visiems toliau pateiktame sąraše esantiems automobiliams su labai mažais pakeitimais! OEM tarpinio aušintuvo guminės atramos tiek viršuje, tiek apačioje turi būti šiek tiek apkarpytos dėl padidėjusio storio. „do88“ našumo tarpinis aušintuvas yra visiškai aliuminio konstrukcija su korpuso suprojektuotais, optimizuoto srauto liejimo galiniais bakais ir optimizuotu šerdies dizainu (60 mm storio), kad būtų pasiektas geriausias aušinimo efektyvumas kartu su mažiausiu įmanomu slėgio kritimu! Visada atminkite, kad OEM tarpinis aušintuvas buvo sukurtas tokiam galios lygiui, kuriam buvo sukurtas automobilis, o dėl galios padidėjimo ar net labai sunkaus automobilio naudojimo standartinėje versijoje OĮG tarpinis aušintuvas gali neveikti taip, kaip jums reikia. Taigi tik sureguliavus variklio programinę įrangą do88 tarpinio aušintuvo našumas padidės, palyginti su OEM tarpinio aušintuvo našumu! OEM tarpinis aušintuvas turi plastikinius bakus, kurie labai gerai neatsilieka nuo didesnio padidinimo lygio, todėl do88 našus tarpinis aušintuvas taip pat padidins patikimumą! Dažnas nesusipratimas yra tai, kad tokioje padėtyje sumontuotas tarpinis aušintuvas negali užtikrinti gero veikimo, o priekyje montuojamas tarpinis aušintuvas / FMIC būtų daug geresnis. Tačiau iš tikrųjų do88 našumo tarpinis aušintuvas yra daug geresnis nei dauguma FMIC įrenginių, kur galima sumontuoti tik mažą priekinį paviršių turinčią šerdį, o dažnai taip pat iš dalies montuojama už buferio sijos, o tai dar labiau sumažins aušinimo pajėgumą ir dažnai pasiekiamas aušinimas žemiau OEM tarpinio aušintuvo. . Volvo 240 Metų modeliai: 1981-1984 Variklis: B21FT Volvo 780 Metų modeliai: 1986-1988 Variklis: B200ET Tinka: Volvo 740 Metų modeliai: 1985-1992* Variklis: B200FT Air Con B200ET B230ET B230FT B200ET : 1991-1998 Variklis: B200FT B200GT B230FT B230GT B230GK B230FK *1991 Automobiliai su/be oro kondicionieriaus *1992-98 Automobiliai be oro kondicionieriaus Volvo 760 Metų modeliai: 1984-1990 Modeliai: 1984-1990 Modeliai: 1984-1990 Modeliai: 1984-1990 modeliai Volvo B23FT B913FT Metai: B23FT B913FT 1994 m. variklis: B230FT B230GT *1991 m. automobiliai su oro kondicionieriumi / be jo * 1992–1994 m. Automobiliai be oro kondicionieriaus OEM numeris: 1317319.

EN:

New! Totally new performance intercooler from do88 (February 2015)! This new design has greatly improved performance! This is the best Volvo 240 740 940 performance intercooler on the market! This performance intercooler is developed by do88 to replace the original / OEM intercooler and gives true performance without the need of rebuilding the whole car! Significant advantages with do88 performance intercooler (OEM intercooler): – Core volume: 11906cm3 (5377cm3), do88 is 221% larger! – Air flow at 0,15bar/2,18psi pressure drop: 405CFM (286CFM), do88 42% higher! – Post intercooler air temperature at same conditions: 32°C (66°C), do88 34°C lower! – Fits all cars in list below with very small modifications! The OEM intercooler rubber supports in both the top and bottom needs to be trimmed slightly because of the increased thickness. do88 performance intercooler are an all aluminium construction with cad designed, flow optimized cast end tanks and optimized core design (60mm thick) to achieve best possible cooling efficiency combined with lowest possible pressure drop! Always remember that the OEM intercooler was designed for the power level the car was built for and a power increase or even very hard use of the car in a standard version may cause that the OEM intercooler don’t have the performance you need. So only after engine software tune do88 performance intercooler will give a performance increase over the OEM intercooler! The OEM intercooler have plastic tanks that don’t keep up with higher boost levels very well so the do88 performance intercooler will also add reliability! A common misunderstanding is that an intercooler installed in this position cannot provide good performance and a front mounted intercooler / FMIC would be much better. But actually the do88 performance intercooler are far better than most FMIC installations where only a core with small front surface are possible to install and often also installed partially behind the bumper beam which will reduce cooling capacity even further and often cooling below the OEM intercooler are achieved. Volvo 240 Year models: 1981-1984 Engine: B21FT Volvo 780 Year models: 1986-1988 Engine: B200ET Fits: Volvo 740 Year models: 1985-1992* Engine: B200FT B200ET B230ET B230FT B230GT *1992 wihout Air Condition Volvo 940 Year models*: 1991-1998 Engine: B200FT B200GT B230FT B230GT B230GK B230FK *1991 Cars with / without Air condition *1992-98 Cars without Air Condition Volvo 760 Year models: 1984-1990 Engine: B23FT B23ET 230FT B230GT B230ET Volvo 960 Year models: 1991-1994 Engine: B230FT B230GT *1991 Cars with / without Air condition *1992-94 Cars without Air Condition OEM reference: 1317319.

Papildoma informacija

Automobilio markė

Automobilio modelis

Automobilio metai

, , ,

Prekės gamintojas



Naujausios apdailos

Papuošk savo automobilį kokybiškomis MaxtonDesign apdailomis!
Translate »