DO88 Tarpinis oro aušintuvas Volvo 740 – B200FT, B204FT, B204GT, D24TIC 92-98 Turbo

635.00

Pristatymo terminas: 4-8 d.d.
Produkto kodas: ICM-150PF126PF96 Kategorijos: ,

Aprašymas

LT:

Nauja! Visiškai naujas našumo tarpinis aušintuvas iš do88 (2015 m. vasario mėn.)! Šis naujas dizainas labai pagerino našumą! Tai geriausias „Volvo 740 940“ tarpinis aušintuvas rinkoje! Šį efektyvų tarpinį aušintuvą sukūrė do88, kad pakeistų originalų / OEM tarpinį aušintuvą ir jis užtikrina tikrą našumą neremontuojant viso automobilio! Reikšmingi do88 našumo tarpinio aušintuvo (OEM tarpinio aušintuvo) pranašumai: – Šerdies tūris: 13945cm3 (8465cm3), do88 yra 65% didesnis! – Oro srautas esant 0,15bar/2,18psi slėgio kritimui: 334CFM (278CFM), do88 20% didesnis! – Oro temperatūra po tarpinio aušintuvo tomis pačiomis sąlygomis: 28°C (49°C), iki 88 21°C žemesnė! – Tinka visiems toliau pateiktame sąraše esantiems automobiliams su labai mažais pakeitimais! OEM tarpinio aušintuvo gumines atramas viršutiniuose laikikliuose reikia šiek tiek apipjaustyti dėl padidėjusio storio. Kintamosios srovės kondensatoriui nėra išgręžtų skylių, jas reikia išgręžti (lengva padaryti). „do88“ našumo tarpinis aušintuvas yra visiškai aliuminio konstrukcija su korpuso suprojektuotais, optimizuoto srauto liejimo galiniais bakais ir optimizuotu šerdies dizainu (60 mm storio), kad būtų pasiektas geriausias aušinimo efektyvumas kartu su mažiausiu įmanomu slėgio kritimu! Visada atminkite, kad OEM tarpinis aušintuvas buvo sukurtas tokiam galios lygiui, kuriam buvo sukurtas automobilis, o dėl galios padidėjimo ar net labai sunkaus automobilio naudojimo standartinėje versijoje OĮG tarpinis aušintuvas gali neveikti taip, kaip jums reikia. Taigi tik sureguliavus variklio programinę įrangą do88 tarpinio aušintuvo našumas padidės, palyginti su OEM tarpinio aušintuvo našumu! OEM tarpinis aušintuvas turi plastikinius bakus, kurie labai gerai neatsilieka nuo didesnio padidinimo lygio, todėl do88 našus tarpinis aušintuvas taip pat padidins patikimumą! Dažnas nesusipratimas yra tai, kad tokioje padėtyje sumontuotas tarpinis aušintuvas negali užtikrinti gero veikimo, o priekyje montuojamas tarpinis aušintuvas / FMIC būtų daug geresnis. Tačiau iš tikrųjų do88 našumo tarpinis aušintuvas yra daug geresnis nei dauguma FMIC įrenginių, kur galima sumontuoti tik mažą priekinį paviršių turinčią šerdį, o dažnai taip pat iš dalies montuojama už buferio sijos, o tai dar labiau sumažins aušinimo pajėgumą ir dažnai pasiekiamas aušinimas žemiau OEM tarpinio aušintuvo. . Volvo 740 Metų modeliai: 1992, (1987->)* Variklis: B200FT, B204FT, B204GT, *D24TIC Tik automobiliai su oro kondicionieriumi Volvo 76 0 Metų modeliai: 1987-1990 Variklis: D24TIC Volvo 780 Variklis: B2004FT, B2 D24TIC Tinka: Volvo 940 Metų modeliai: 1992-1998, (1991-1996)* Variklis: B200FT B230FT B230GT B230FK B200GT B230GK, *D24TIC Tik automobiliams su oro kondicionieriumi Volvo 960 B2GTTI2 Variklio modeliai: B20494 Metų modeliai: B20494 Tik automobiliai su oro kondicionieriaus OEM nuoroda: 3507229 1328723.

EN:

New! Totally new performance intercooler from do88 (February 2015)! This new design has greatly improved performance! This is the best Volvo 740 940 performance intercooler on the market! This performance intercooler is developed by do88 to replace the original / OEM intercooler and gives true performance without the need of rebuilding the whole car! Significant advantages with do88 performance intercooler (OEM intercooler): – Core volume: 13945cm3 (8465cm3), do88 is 65% larger! – Air flow at 0,15bar/2,18psi pressure drop: 334CFM (278CFM), do88 20% higher! – Post intercooler air temperature at same conditions: 28°C (49°C), do88 21°C lower! – Fits all cars in list below with very small modifications! The OEM intercooler rubber supports in the top brackets needs to be trimmed slightly because of the increased thickness. There are no predrilled holes for the AC-condenser, these holes needs to be drilled (easy to do). do88 performance intercooler are an all aluminium construction with cad designed, flow optimized cast end tanks and optimized core design (60mm thick) to achieve best possible cooling efficiency combined with lowest possible pressure drop! Always remember that the OEM intercooler was designed for the power level the car was built for and a power increase or even very hard use of the car in a standard version may cause that the OEM intercooler don’t have the performance you need. So only after engine software tune do88 performance intercooler will give a performance increase over the OEM intercooler! The OEM intercooler have plastic tanks that don’t keep up with higher boost levels very well so the do88 performance intercooler will also add reliability! A common misunderstanding is that an intercooler installed in this position cannot provide good performance and a front mounted intercooler / FMIC would be much better. But actually the do88 performance intercooler are far better than most FMIC installations where only a core with small front surface are possible to install and often also installed partially behind the bumper beam which will reduce cooling capacity even further and often cooling below the OEM intercooler are achieved. Volvo 740 Year models: 1992, (1987->)* Engine: B200FT, B204FT, B204GT, *D24TIC Only cars with Air Condition Volvo 76 0 Year models: 1987-1990 Engine: D24TIC Volvo 780 Motor: B204FT, B230FT, B204GT, D24TIC Fits: Volvo 940 Year models: 1992-1998, (1991-1996)* Engine: B200FT B230FT B230GT B230FK B200GT B230GK, *D24TIC Only cars with Air Condition Volvo 960 Year models: 1992-1994 Engine: B204FT B204GT, B230GT, D24TIC Only cars with Air Condition OEM reference: 3507229 1328723.

Papildoma informacija

Automobilio markė

Automobilio modelis

Automobilio metai

Prekės gamintojas



Naujausios apdailos

Papuošk savo automobilį kokybiškomis MaxtonDesign apdailomis!
Translate »