DO88 Tarpinis oro aušintuvas BigPack Porsche 911 (997) Turbo / Turbo S sidabrinis vamzdžis, „with inlets”

4,289.00

Pristatymo terminas: 4-8 d.d.
Produkto kodas: BIG-130SI-169PF38PF5 Kategorijos: ,

Aprašymas

LT:

Pilnas įkrovimo oro efektyvumo sprendimas, skirtas „Porsche 997.2 Turbo“! Į komplektaciją įeina ir mūsų motorsporto klasės tarpinio aušintuvo paketas, ir didelio srauto Y vamzdis su visomis žarnomis ir priedais montavimui. Be to, siekiant užtikrinti geresnį kvėpavimą, mūsų naujai sukurtus 997.2 įleidimo kanalus galima įsigyti kartu su šiais gaminiais. Tarpinio aušintuvo komplektas ir y formos vamzdis yra puikūs produktai. Kartu naudojami jie puikiai sumažina įleidimo temperatūrą, sumažina visos sistemos priešslėgį ir taip suteikia daugiau galios. Reikšmingi do88 BigPack (OEM tarpinio aušintuvo/vamzdžių) pranašumai: – Šaltesnis oras jūsų varikliui! 38°C (52°C), iki 88 14°C žemesnė! – Aukščiausios kokybės, didelio tankio JK pagamintos automobilių sporto šerdys. – 3D laisvos formos liejimo galinės talpos. – Individualiai suprojektuoti anglies pluošto aplinkos oro kreiptuvai. – Surinkimo oro srautas esant 0,175bar/2,54psi slėgio kritimui: 646CFM (564CFM), do88 15% didesnis! – Oro temperatūra po tarpinio aušintuvo tomis pačiomis sąlygomis: 38°C (52°C), iki 88 14°C žemesnė! – Y vamzdis pagamintas iš 70 mm įtvaru sulenktų aliuminio vamzdžių. – Y-vamzdžio liejimas, sklandžiai tekanti kolektoriaus dalis. – Komplektuojamas su aukštos kokybės silikoninėmis žarnomis ir priedais montavimui. Apie tarpinius aušintuvus: Atlikę rinkos tyrimus mūsų 997 2 kartos tarpinio aušintuvo kūrimo pradžioje, supratome, kad daugelis rinkoje esančių atnaujinimo produktų tikrai yra patobulinimai, bet daugiau tokio paties lygio kaip 997.2 standartiniai tarpiniai aušintuvai arba kartais net žemesni. Taigi jau nuo pat pradžių supratome, kad negalime nieko paaukoti, kad sumažintume išlaidas, tiesiog turime padaryti viską, kas įmanoma automobilyje! Visų pirma, mes atlikome daug tyrimų ir palyginome skirtingus šerdies tipus ir galiausiai tikrai pamėgome didelio tankio motorsporto branduolį, kuris pasižymi dideliu aušinimo efektyvumu ir mažu svoriu. Turėdami puikią šerdį, pradėjome tobulinti galinio bako konstrukciją, dėl kurios priėmėme sprendimą gaminti liejinius rezervuarus, nes tada galėjome labai tiksliai valdyti oro srauto pasiskirstymą šerdyje. Tai labai svarbu, nes gera bako konstrukcija bus naudinga tiek slėgio kritimui, tiek aušinimo efektyvumui. Kad būtų galima sumontuoti darbui tinkamo storio tarpinį aušintuvą, taip pat reikėjo sukurti naują viršutinį aplinkos oro kreiptuvą. Jis buvo sukurtas mūsų 3D nuskaitytoje aplinkoje, kad būtų užtikrintas tobulas pritaikymas transporto priemonėje integruotiems oro kreiptuvams ir tarpiniam aušintuvui. Norėdami pasiekti geriausią oro srauto paskirstymą šerdyje, pagaminome tarpinio aušintuvo galinius bakus su 70 mm (2 3/4 colio) jungtimis, todėl reikėjo sukurti pritaikytas silikonines žarnas visoms padėtyse. Žarnos yra 3D suprojektuotos atsižvelgiant į oro srautą, kur mes CFD išbandėme kiekvieną žarną, kad užtikrintume geriausią įmanomą visų dalių srautą! Žarnos tarp turbokompresoriaus ir tarpinio aušintuvo yra specialios silikoninės žarnos, kurios gali atlaikyti iki 240°C (464°F) nuolatinę temperatūrą! Kitas svarbus aušinimo našumo aspektas yra naudoti visą turimą aplinkos aušinimo orą. Norėdami optimizuoti šią dalį, įtraukiame oro blokų guminius tarpiklius visiems paviršiams, kuriuose aplinkos oro kreiptuvai turi tinkamai užsandarinti. Tokiu būdu gaminant tarpinius aušintuvus, svorio padidėjimas, palyginti su originalių gamintojų aušintuvais, buvo palyginti nedidelis, atsižvelgiant į mūsų tarpinio aušintuvo dydį ir tai, kad jis visas pagamintas iš aliuminio. Mūsų tarpinio aušintuvo svoris yra 5,85 kg (12,89 svaro), o 997.2 OEM tarpinio aušintuvo svoris yra 3,30 kg (7,27 svaro). Tai gali atrodyti kaip didelis svorio padidėjimas, bet, palyginti su kitais rinkos dalyviais, turinčiais tokio dydžio tarpinius aušintuvus, tai mažas svoris! Apie Y vamzdį: Šio gaminio kūrimo proceso pradžioje daug laiko praleidome galvodami, koks būtų tinkamiausias būdas sukurti Y vamzdį, o štai mūsų išvadų ir kūrimo proceso rezultatas! Mūsų vamzdis turi labai gerą tėkmės greitį ir mažą svorį, todėl jį sudaro lengvi vamzdžiai, sulenkti įtvaru su aukštos kokybės 3D laisvos formos liejimo jungtimi tarp jų. Tada ant liejamos dalies suvirinome CNC apdirbtas jungtis, skirtas jungties ir alsavimo žarnoms. Ši konstrukcija suteikia daug našumo, bet tik šiek tiek papildomo svorio. do88 „Performance Y“ vamzdžio svoris 1,52 kg (3,35 svaro) OEM plastikinio vamzdžio svoris 1,38 kg (3,04 svaro), o konkurento lietojo vamzdžio svoris 2,76 kg (6,08 svaro)! Tada vamzdžiai padengiami aukštos kokybės milteliniu sluoksniu, todėl jie atrodo taip pat gerai, kaip ir veikia! Galite rinktis iš ryškesnės pusiau blizgios juodos ir gaivios sidabrinės metalinės apdailos. Našumas: kai kalbama apie našumą, mūsų BigPack puikiai sumažina įsiurbimo temperatūrą, palyginti su OEM 997.2 tarpiniais aušintuvais ir Y vamzdžiu! Pažvelkite į toliau pateiktą grafiką, kuriame rodomi mūsų AIM lenktynių registratoriaus duomenys, užfiksuoti 5 pagreičiais visu akceleratoriumi, greitėjant 40–260 km/val. Turbo PDK. Visuose bandymuose automobilis buvo važinėtas „Sport Plus“, automatine pavara cpakabinti ir kintamoji srovė išjungta. Iš pradžių atlikome 5 važiavimus automobiliu su OEM tarpiniu aušintuvu ir y vamzdžiu, tada perėjome prie do88 efektyvumo tarpinių aušintuvų ir y vamzdžio ir kurį laiką važiavome automobiliu, tada atlikome 5 važiavimus lygiai taip pat, kaip ir su OEM dalimis. Temperatūra yra žymiai žemesnė naudojant mūsų tarpinius aušintuvus, o tai matoma toliau pateiktoje diagramoje! Tuo pačiu metu, kai mūsų BigPack sumažina įsiurbimo temperatūrą, jis taip pat teka geriau nei originalūs 997.2 tarpiniai aušintuvai! Pažiūrėkite į oro srautus esant skirtingiems slėgio kritimams toliau pateiktoje diagramoje, kur palyginome savo BigPack su originaliu tarpiniu aušintuvu ir Y formos vamzdžiu mūsų pačių Superflow SF-1020 Probench, kad patikrintume galutinį rezultatą! Atminkite, kad originalios įrangos gamintojų sistema buvo sukurta atsižvelgiant į galios lygį, kuriam iš pradžių buvo sukurtas automobilis. Padidėjus galiai, jūsų atsargų sistema gali būti nepakankamai efektyvi. Taigi net variklyje su programine įranga arba naudojant automobilį karštame klimate, do88 BigPack padidins našumą, palyginti su OEM dalimis! do88 BigPack pateikiamas kaip pilnas paketas su visomis montavimui reikalingomis dalimis. Spustelėkite čia, kad pamatytumėte tarpinio aušintuvo montavimo vadovą! Į šį rinkinį įtrauktos dalys: 1. Efektyvūs tarpiniai aušintuvai 2. Anglies pluošto oro kreiptuvai 3. Didelio srauto Y vamzdis 4. Didelio srauto turbo įleidimo žarnos 5. Silikoninės žarnos 6. Žarnų spaustukai 7. Guminiai sandarikliai 8. Montavimo įranga Kai užsisakote šį rinkinį, reikia pasirinkti du: Spalva: pasirinkite, kuriai Y vamzdžio spalvai teikiate pirmenybę. Pusiau blizgus juodas arba sidabrinis. Parinktys: pasirinkite, jei norite prie BigPack pridėti mūsų didelio srauto turbo įleidimo žarnas. Tinka: Porsche 997.2 Turbo / Turbo S Metų modeliai: 2010-2012 OEM numeris: 99711063970, 99711064070, 99711064674.

EN:

The complete charge air performance solution for Porsche 997.2 Turbo! Comes at a package price and includes both our motorsport grade intercooler package and high flow Y-pipe with all hoses and accessories for installation. To furthermore enable for a better breathing engine our newly developed inlet ducts for the 997.2 can be purchase alongside these products. The intercooler kit and the y-pipe are great products alone. Used together they generate a great inlet temperature reduction, less backpressure of the whole system and thereby enabling more power. Significant advantages with do88 BigPack (OEM intercooler/pipes): – Colder air to your engine! 38°C (52°C), do88 14°C lower! – Top quality, high density UK-made motorsport cores. – 3D freeform designed cast end tanks. – Custom designed carbon fiber ambient air guides. – Assembly air flow at 0,175bar/2,54psi pressure drop: 646CFM (564CFM), do88 15% higher! – Post intercooler air temperature at the same conditions: 38°C (52°C), do88 14°C lower! – Y-pipe made of 70mm mandrel bent aluminum pipes. – Y-pipe cast, smooth flowing collector part. – Comes with high quality silicone hoses and accessories for installation. About the intercoolers: After our market research in the beginning of our intercooler development for 997 generation 2 we understood that not many of the upgrade products on the market are really upgrades but more at the same level as the 997.2 standard intercoolers or sometimes even lower. So already from the beginning we realized that we could not sacrifice anything to keep the cost down we just had to do the best possible in the space available in the car! First of all we made a lot of investigation and comparisons between different core types and at last really fell for a high density motorsport core which have great cooling efficiency among with a low weight. With a great core in place we started to refine the end tank design which brought us to a decision to make cast end tanks as we could then control the air flow distribution over the core in a very precise way. This is very important as a good tank design will be beneficial for both pressure drop and cooling efficiency. To be able to fit an intercooler with appropriate thickness for the job it was also necessary to design a new upper ambient air guide. This was designed in our 3D scanned environment to ensure perfect fit to the vehicle integrated air guides and our intercooler. To achieve the best air flow distribution over the core we made intercooler end tanks with 70 mm (2 3/4 inch) connections which then made it necessary to designed custom silicone hoses for all positions. The hoses are 3D designed with airflow in mind where we CFD tested each hose during development to ensure best possible flow rate of all parts! The hoses between turbocharger and intercooler are special silicone hoses that can withstand up to 240°C (464°F) continuous temperature! Another important aspect for cooling performance are to use all ambient cooling air available, to optimize this part we include air block rubber seals for all surfaces where the ambient air guides must seal properly. With this way to build our intercoolers the weight increase compared to the OEM ones was relatively small considering the size of our intercooler and that its all made of aluminium. Our intercooler weight is 5,85 kg (12,89 lb) per piece and the 997.2 OEM intercooler weights 3,30 kg (7,27 lb) per piece. It might sound like a big weight increase but compared to other actors on the market with intercoolers in this size it’s a low weight! About the Y-pipe: In the beginning of the development process of this product we spent a lot of time thinking what would be the preferred way to build a Y-pipe and here is the result of our conclusions and development process! Our pipe have both a very good flow rate and a low weight which is accommodated by composing mandrel bent lightweight pipes with a high quality 3D freeform designed cast joint between them. Onto the cast part we then welded CNC-machined connections for bov and breather hoses. This construction adds a lot of performance but only a tad of extra weight. do88 Performance Y-pipe weight 1,52 kg (3,35 lb) OEM plastic pipe weight 1,38 kg (3,04 lb) and competitor cast performance pipe weight 2,76kg (6,08 lb)! The pipes are then finished in a high quality powder coat that makes them look as good as they perform! You can choose between the more discrete semi gloss black and a fresh silver metallic finish. Performance: When it’s down to performance our BigPack give a great reduction of intake temperature compared to the OEM 997.2 intercoolers and Y-pipe! Please have a look in the graph below where we show data from our AIM racelogger recorded at 5 full throttle accelerations done in a immediate sequence without any cooldown between 40-260 km/h (25-162 mph) in a Stage 1 tuned Porsche 997.2 Turbo PDK. In all tests the car was driven in Sport Plus, automatic gear change and AC off. First we made 5 runs with the car equipped with OEM intercooler and y-pipe then we switched to do88 performance intercoolers and y-pipe and drove car for a while then we made 5 runs exactly the same as with the OEM parts. The temperatures are significant lower with our intercoolers which is visible in the graph below! At the same time as our BigPack lowers the intake temperature it also flow better than the 997.2 original intercoolers! Please have a look at the air flow rates at different pressure drops in the graph below where we compared our BigPack to the original intercooler and Y-pipe in our own Superflow SF-1020 Probench to verify the final result! Keep in mind that the OEM system was designed for the power level the car was built for originally. A power increase may cause your stock system to not be efficient enough. So even on an engine with a software tune or using your car in hot climate the do88 BigPack will give a performance increase over the OEM parts! do88 BigPack comes as a complete package with all parts necessary for installation. Click here for intercooler installation guide! Included parts in this kit: 1. Performance intercoolers 2. Carbon fiber air guides 3. High flow Y-pipe 4. High flow Turbo inlet hoses 5. Silicone hoses 6. Hose clamps 7. Rubber seals 8. Installation hardware When you order this kit, there are two choices that has to be made: Color: Select which color you preffer on the Y-pipe. Semi gloss black or silver. Options: Select if you like to add our high flow turbo inlet hoses to your BigPack. Fits: Porsche 997.2 Turbo / Turbo S Year models: 2010-2012 OEM reference: 99711063970, 99711064070, 99711064674.

Papildoma informacija

Automobilio markė

Automobilio modelis

Automobilio metai

, ,

Prekės gamintojas



Naujausios apdailos

Papuošk savo automobilį kokybiškomis MaxtonDesign apdailomis!
Translate »