DO88 Tarpinis oro aušintuvas BigPack Porsche 911 (991) Turbo / Turbo S -2015

4,119.00

Pristatymo terminas: 4-8 d.d.
Produkto kodas: BIG-200SV-Gen2PF51PF18 Kategorijos: ,

Aprašymas

LT:

Pilnas įkrovimo oro efektyvumo sprendimas, skirtas „Porsche 991.2 Turbo“! Į komplektaciją įeina ir mūsų motorsporto klasės tarpinio aušintuvo paketas, ir didelio srauto Y vamzdis su visomis žarnomis ir priedais montavimui. Be to, kad variklis geriau kvėpuotų, mūsų naujai sukurtas 991 įleidimo žarnas galima įsigyti kartu su šiais gaminiais. Tarpinio aušintuvo komplektas ir y formos vamzdis yra puikūs produktai. Kartu naudojami jie puikiai sumažina įleidimo temperatūrą, sumažina visos sistemos priešslėgį ir taip suteikia daugiau galios. Reikšmingi do88 BigPack (OEM tarpinio aušintuvo/vamzdžių) pranašumai: – Žymiai pagerintas oro srautas! (žr. diagramą žemiau). – Vėsesnis oras jūsų varikliui! (žr. diagramą žemiau).- Aukščiausios kokybės, didelio tankio Jungtinėje Karalystėje pagaminti motorsporto branduoliai. – 3D laisvos formos liejimo galinės talpos. – Individualiai suprojektuoti anglies pluošto aplinkos oro kreiptuvai. – Surinkimo oro srautas esant 0,175 bar / 2,54 psi slėgio kritimui: 790 CFM (602 CFM), do88 31% didesnis! – Y-vamzdis iš 2,5″ (63mm) įtvaru lenktų aliuminio vamzdžių. – Y-vamzdis, liejamas, sklandžiai tekanti kolektoriaus dalis. – Komplektuojamas su aukštos kokybės silikoninėmis žarnomis ir priedais montavimui. Apie tarpinius aušintuvus: Jau nuo pat pradžių mes supratome, kad negalime nieko paaukoti, kad sumažintume išlaidas, tiesiog turėjome padaryti viską, kas įmanoma, esantį automobilyje! Visų pirma atlikome daug tyrimų ir palyginome skirtingus pagrindinius tipus ir galiausiai tikrai nusileidome didelio tankio motorsporto šerdis, pasižyminti dideliu aušinimo efektyvumu ir mažu svoriu. Turėdami puikų šerdį, pradėjome tobulinti galinės bako konstrukciją, dėl kurios nusprendėme gaminti liejinius bakus, nes tada galėjome kontroliuoti oro srauto paskirstymą labai tiksliai. y sukurti naują viršutinį aplinkos oro kreiptuvą. Jis buvo sukurtas mūsų 3D nuskaitytoje aplinkoje, kad būtų užtikrintas tobulas pritaikymas transporto priemonėje integruotiems oro kreiptuvams ir tarpiniam aušintuvui. Norėdami pasiekti geriausią oro srauto paskirstymą šerdyje, pagaminome tarpinio aušintuvo galinius bakus su 70 mm (2 3/4 colio) jungtimis, todėl reikėjo sukurti pritaikytas silikonines žarnas visoms padėtyse. Žarnos yra 3D suprojektuotos atsižvelgiant į oro srautą, kur mes CFD išbandėme kiekvieną žarną, kad užtikrintume geriausią įmanomą visų dalių srautą! Žarnos tarp turbokompresoriaus ir tarpinio aušintuvo yra specialios silikoninės žarnos, kurios gali atlaikyti iki 240°C (464°F) nuolatinę temperatūrą! Kitas svarbus aušinimo našumo aspektas yra naudoti visą turimą aplinkos aušinimo orą. Norėdami optimizuoti šią dalį, įtraukiame oro blokų guminius tarpiklius visiems paviršiams, kuriuose aplinkos oro kreiptuvai turi tinkamai užsandarinti. Tokiu būdu gaminant tarpinius aušintuvus, svorio padidėjimas, palyginti su originalių gamintojų aušintuvais, buvo palyginti nedidelis, atsižvelgiant į mūsų tarpinio aušintuvo dydį ir tai, kad jis visas pagamintas iš aliuminio. Mūsų tarpinio aušintuvo svoris yra 5,4 kg (11,9 svaro), o 991 OEM tarpinio aušintuvo svoris yra 3,1 kg (6,8 svaro). Tai gali atrodyti kaip didelis svorio padidėjimas, bet, palyginti su kitais rinkos dalyviais, turinčiais tokio dydžio tarpinius aušintuvus, tai mažas svoris! Apie Y vamzdį: Šio gaminio kūrimo proceso pradžioje daug laiko praleidome galvodami, koks būtų tinkamiausias būdas sukurti Y vamzdį, o štai mūsų išvadų ir kūrimo proceso rezultatas! Mūsų vamzdis turi labai gerą tėkmės greitį ir mažą svorį, todėl jį sudaro lengvi vamzdžiai, sulenkti įtvaru su aukštos kokybės 3D laisvos formos liejimo jungtimi tarp jų. Tada ant liejamos dalies suvirinome CNC apdirbtas jungtis, skirtas jungties ir alsavimo žarnoms. Ši konstrukcija suteikia daug našumo, bet tik šiek tiek papildomo svorio. Tada vamzdžiai padengiami aukštos kokybės milteliniu sluoksniu, todėl jie atrodo taip pat gerai, kaip ir veikia! Našumas: tuo pačiu metu, kai mūsų BigPack sumažina įsiurbimo temperatūrą, jis taip pat teka geriau nei originalūs 991.2 tarpiniai aušintuvai! Pažiūrėkite į oro srautus esant skirtingiems slėgio kritimams toliau pateiktoje diagramoje, kur palyginome savo BigPack su originaliu tarpiniu aušintuvu ir Y formos vamzdžiu mūsų pačių Superflow SF-1020 Probench, kad patikrintume galutinį rezultatą! Atminkite, kad originalios įrangos gamintojų sistema buvo sukurta atsižvelgiant į galios lygį, kuriam iš pradžių buvo sukurtas automobilis. Padidėjus galiai, jūsų atsargų sistema gali būti nepakankamai efektyvi. Taigi net variklyje su programine įranga arba naudojant automobilį karštame klimate, do88 BigPack padidins našumą, palyginti su OEM dalimis! do88 BigPack pateikiamas kaip pilnas paketas su visomis montavimui reikalingomis dalimis. Pastaba! Montuojant šį tarpinio aušintuvo komplektą reikia atlikti kai kuriuos pakeitimus, prieš pateikdami užsakymą perskaitykite montavimo vadovo 29,31 ir 35 veiksmus. Į šį rinkinį įtrauktos dalys: 1. Efektyvus tarpinio aušintuvo komplektas 2. Didelio srauto Y vamzdis 3. Didelio srauto turbo įleidimo žarnos (jei pasirinksite šią parinktį) Kai užsisakote šį rinkinį, turite pasirinkti vieną: Parinktis: pasirinkite, jei norite prie BigPack pridėti mūsų didelio srauto turbo įleidimo žarnas. Tinka: Porsche 991.2 Turbo / Turbo S Metų modeliai: 2015- OEM numeris: 99111063972 / 99111063973 99111064072 / 99111064073 99111005070 / 69477111 / 6947711.

EN:

The complete charge air performance solution for Porsche 991.2 Turbo! Comes at a package price and includes both our motorsport grade intercooler package and high flow Y-pipe with all hoses and accessories for installation. To furthermore enable for a better breathing engine our newly developed inlet hoses for the 991 can be purchase alongside these products. The intercooler kit and the y-pipe are great products alone. Used together they generate a great inlet temperature reduction, less backpressure of the whole system and thereby enabling more power. Significant advantages with do88 BigPack (OEM intercooler/pipes): – Significantly improved Air flow! (see diagram below). – Cooler air to your engine! (see diagram below).- Top quality, high density UK-made motorsport cores. – 3D freeform designed cast end tanks. – Custom designed carbon fiber ambient air guides. – Assembly air flow at 0,175bar/2,54psi pressure drop: 790 CFM (602 CFM), do88 31% higher! – Y-pipe made of 2,5″ (63mm) mandrel bent aluminum pipes. – Y-pipe cast, smooth flowing collector part. – Comes with high quality silicone hoses and accessories for installation. About the intercoolers: Already from the beginning we realized that we could not sacrifice anything to keep the cost down we just had to do the best possible in the space available in the car! First of all we made a lot of investigation and comparisons between different core types and at last really fell for a high density motorsport core which have great cooling efficiency among with a low weight. With a great core in place we started to refine the end tank design which brought us to a decision to make cast end tanks as we could then control the air flow distribution over the core in a very precise way. This is very important as a good tank design will be beneficial for both pressure drop and cooling efficiency. To be able to fit an intercooler with appropriate thickness for the job it was also necessary to design a new upper ambient air guide. This was designed in our 3D scanned environment to ensure perfect fit to the vehicle integrated air guides and our intercooler. To achieve the best air flow distribution over the core we made intercooler end tanks with 70 mm (2 3/4 inch) connections which then made it necessary to designed custom silicone hoses for all positions. The hoses are 3D designed with airflow in mind where we CFD tested each hose during development to ensure best possible flow rate of all parts! The hoses between turbocharger and intercooler are special silicone hoses that can withstand up to 240°C (464°F) continuous temperature! Another important aspect for cooling performance are to use all ambient cooling air available, to optimize this part we include air block rubber seals for all surfaces where the ambient air guides must seal properly. With this way to build our intercoolers the weight increase compared to the OEM ones was relatively small considering the size of our intercooler and that its all made of aluminium. Our intercooler weight is 5,4 kg (11,9 lb) per piece and the 991 OEM intercooler weights 3,1 kg (6,8 lb) per piece. It might sound like a big weight increase but compared to other actors on the market with intercoolers in this size it’s a low weight! About the Y-pipe: In the beginning of the development process of this product we spent a lot of time thinking what would be the preferred way to build a Y-pipe and here is the result of our conclusions and development process! Our pipe have both a very good flow rate and a low weight which is accommodated by composing mandrel bent lightweight pipes with a high quality 3D freeform designed cast joint between them. Onto the cast part we then welded CNC-machined connections for bov and breather hoses. This construction adds a lot of performance but only a tad of extra weight. The pipes are then finished in a high quality powder coat that makes them look as good as they perform! Performance: At the same time as our BigPack lowers the intake temperature it also flow better than the 991.2 original intercoolers! Please have a look at the air flow rates at different pressure drops in the graph below where we compared our BigPack to the original intercooler and Y-pipe in our own Superflow SF-1020 Probench to verify the final result! Keep in mind that the OEM system was designed for the power level the car was built for originally. A power increase may cause your stock system to not be efficient enough. So even on an engine with a software tune or using your car in hot climate the do88 BigPack will give a performance increase over the OEM parts! do88 BigPack comes as a complete package with all parts necessary for installation. Note! Some modifications has to be done when installing this intercooler kit, please read step 29,31 & 35 in the installation guide before placing order. Included parts in this kit: 1. Performance intercooler kit 2. High flow Y-pipe 3. High flow turbo inlet hoses (if you make this option)When you order this kit, there is one choice that has to be made: Option: Select if you like to add our high flow turbo inlet hoses to your BigPack. Fits: Porsche 991.2 Turbo / Turbo S Year models: 2015- OEM reference: 99111063972 / 99111063973 99111064072 / 99111064073 99111005070 / 99111064672 / 99711064773.

Papildoma informacija

Automobilio markė

Automobilio modelis

Automobilio metai

, , , ,

Prekės gamintojas



Naujausios apdailos

Papuošk savo automobilį kokybiškomis MaxtonDesign apdailomis!
Translate »