Racingline oro įsiurbimo sistema – MQB ‘Cup Edition’ atvira įsiurbimo sistema: 1.8/2.0 TSI EA888.3

558.00

Pristatymo terminas: 7-12d.d. Teirautis dėl tikslaus pristatymo termino.
Produkto kodas: VWR12G7CUPPF25 Kategorijos: ,

Aprašymas

LT:

„Racingline Cup Edition“ įsiurbimo sistema VWR12G7CUP
VWR šalto oro įsiurbimo sistemos rinkinys tiekia šaltą gryną orą iš už Variklio įlankos tiesiai į jūsų Variklį per didelio skersmens laisvai tekantį įsiurbimo vamzdį.

Įsiurbimui naudojamas per didelis kupolinis aukštas Flow TriFoam™ oro filtras, sukurtas taip, kad padidintų paviršiaus plotą ir padidintų dulkių talpą. Šis papildomas paviršiaus plotas užtikrina dar didesnį oro srautą su mažesniu apribojimu, kad Variklis visada būtų pasiekiamas kuo vėsesnio oro kiekiais. Tai padidina efektyvumą ir pagerina važiavimo galimybes bei sukimo momentą visame sūkių diapazone – turbokompresoriaus ritė nukrito beveik 500 aps./min, sumažindama turbokompresoriaus vėlavimą ir sukurdama greitesnę turbokompresoriaus reakciją.

Racingline Open Cone Intake
Įsiurbimui naudojamas visiškai suformuotas juodas milteliniu būdu dengtas aliuminio skydas. atskiria didelio srauto trisluoksnį filtrą nuo karšto Variklio įlankos oro. Skydas tęsiasi tik iki apatinės gaubto / variklio dangčio dalies, bet taip pat ir po filtro bloku, užtikrinančiu geriausią įmanomą šalto, šviežio oro atskyrimą nuo šildomo oro likusioje po variklio dangčio dalyje.

Kaip a. lenktynėse sukurtą įsiurbimo sistemą, išgirsite sodrią Neise indukciją, kai tik pirmą kartą stipriai įsibėgėsite. Padidinus šios sistemos oro srautą, jūs taip pat nepastebėsite perjungiklio vožtuvo atsidarymo garso, kai pakeliate tarp pavarų.

EN:

Racingline Cup Edition Intake System VWR12G7CUP
The VWR Cold-Air Intake System kit delivers cold fresh air from outside the Variklis bay straight to your Variklis via a large-diameter free-flowing intake pipe.

The intake uses an oversize domed High-Flow TriFoam™ air filter designed to provide increased surface area and dust capacity. This extra surface area provides even more airflow with lower restriction, to ensure that the largest volumes of the coolest possible air is available to the Variklis at all times. This maximizes efficiency and improves driveability and torque throughout the rev range – turbocharger spool dropped nearly 500 RPMs, reducing turbo lag and creating faster turbo response.

Racingline Open Cone Intake
The intake uses a fully formed black powder-coated aluminum shield which separates the high flow triple-layer filter from the hot air of the Variklis bay. The shield extends Net only up to the underside of the hood/bonnet, but also underneath the filter unit ensuring the best possible separation of cold, fresh air from the heated air of the rest of the under-bonnet area.

As a race-bred intake system, you can hear the rich induction Neise as soon as you first accelerate hard. With the increased airflow from this system, you will also Net miss the sound of the diverter valve opening when you lift between gears.

Papildoma informacija

Automobilio markė

Automobilio modelis

Prekės gamintojas



Naujausios apdailos

Papuošk savo automobilį kokybiškomis MaxtonDesign apdailomis!
Translate »